onsdag 1 juni 2011

Tillfälligt avbrott.

Imorgon börjar festivaltiderna! Först beger jag mig in i Smålands mörka skogar för att besöka Muskelrock. Efter det blir det ett snabbt stopp hemma för att sova, tvätta och gå ut skolan. Sen bär det av till Blekinges sköna skärgård och Sweden Rock. Jag är helt toppad och yrar runt efter våtservetter, torrshampo, gummistövlar och blandband.
Men inget gott som inte har något ont med sig; jag kommer ju inte få många sidor lästa (mer än programbladen över spelningarna) och det betyder ju givetvis att jag inte kommer kunna blogga om några böcker.
Hoppas ni inte kommer saknar mig allt för mycket!

4 kommentarer:

  1. ÅH vad roligt!!! Ha det så fantastiskt skönt och njut!
    (Hälsn. från avis :))

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Jag tar en tältvarm öl för dig också =)

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt aldrig varit på festival om man nu, som jag, räknar bort PDOL.

    Min dotter är dock helt festivalfrälst och hon åkte till Siesta i går och ska jobba där from i dag till på lördag. Jag är nog mer nervös än vad hon är :-)

    Hoppas att du får en underbar festivalsommar!

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!