måndag 7 februari 2011

Day 01 – Best book you read last year

Denna utmaning börjar ganska lätt för mig. Den bästa boken jag läste förra året var helt klart Boktjuven. Jag var lite tveksam till om jag skulle läsa den, eftersom den utspelar sig under 2:a världskriget, och det är inte min cup of tea som det så fint heter. Men herre min ge vilken läsupplevelse jag fick! Jag älskar allt med den här boken. Karaktärerna, sättet han skriver, historien, teckningarna, ja allt! Jag ska inte avslöja slutet (för det finns kanske fortfarande någon enstaka där ute som inte har läst den) men jag har ett tips: ladda upp med näsdukar!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du älskade den så mycket! Det är härligt med böcker som tar en med storm!

    Härligt att du har så mycket i din bokhylla!

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!