torsdag 5 maj 2011

Fynd i brevlådan.

När jag kom hem från skolan idag låg det två tjocka, fint inslagna, paket till mig i brevlådan. Min första tanke var: vad har jag nu beställt, men sen kom jag ju på att det måste vara böcker från bokåtervinningen!
Sammanlagt var där tre böcker.


Igelkottens elegans och Blod från Erikas bokprat.
Illusionernas bok från Theresans bokblogg.


TACK!! 
Ni skickade otroligt fort och nu fick jag lite dåligt samvete. Till er (och alla andra som har tingat) kan jag säga att ni får hålla ut till nästa vecka. Ska skicka alla mina gröna kuvert i helgen.

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med bokåtervinning! jag är riktigt avis på er :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle bara vilja säga att din blogg är väldigt fin!
    Hur gammal är du?
    Kram från Agnes

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!