måndag 1 augusti 2011

Den 14 maj var jag inte klok.

Ibland förundras man över sig själv. "Skrev jag verkligen så?" eller "Vad menade jag här egentligen?"
Den 14 maj skrev jag ett inlägg om hur knapert det skulle bli med läsandet i sommar (där fick jag rätt) och så skrev jag att jag skulle läsa försöka mig på några omläsningar (där fick jag fel), men värst av allt så skrev jag att den 1 augusti tar sommaren slut. Hur menade jag där egentligen? Hela juli har regnat bort och idag är första dagen på flera veckor som himlen inte är blygrå. Ibland är jag nog inte den kallaste ölen i kylen eller den vassaste kniven i lådan, helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Haha! Det var nog det datumet du hoppas på kunna ta upp din läsning igen. I alla fall var det så som jag förstod det :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var nog något sådant jag menade =) Men jag får hålla ut till den 15:e helt enkelt.

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!