måndag 15 augusti 2011

På gång igen.

Nu när min "semester" har börjat har jag laddat upp med en hög böcker. Först hämtade jag ut ett paket beställda böcker, sen var jag ju tvungen att cykla inom bibblan där jag lånade ett gäng ljudböcker.
Nu ska jag göra mig en kopp te och sätta igång med Till skogs. Den ska jag nämligen läsa samtidigt som Lingonhjärta. Kul!
Kommer aldrig mer igen- Hans Koppel
Ödets hav- Elisabet Nemert
Ur vulkanens mun- Helena von Zweigbergk
Det brinnande havet- Erik Eriksson
Till skogs- Tana French
Den vita drottningen- Philippa Gregory
Svenska mord- Jan-Öjvind Swahn
Life- Keith Richards
The word made flesh- Eva Talmadge & Justin Taylor

6 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med semester! Min är slut, snyft... Hoppas att du får en härlig semester med mycket läsning!

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! Jag tänkte plöja riktigt många romaner nu innan skolan sätter igång.

    SvaraRadera
  3. Tjohooo :D Här ska läsas nu!
    (Härlig hög med böcker du införskaffat.)

    SvaraRadera
  4. Vilken pluttig liten bokhög, men kul att du är på G! =)

    SvaraRadera
  5. Nu ska du inte vara sån! Jag har inte obegränsat med tid på mig =P

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!