fredag 26 augusti 2011

Det oundvikliga.

När lönen trillar in och räkningarna är betalda finns det bara en sak som återstår: handla böcker! Vad gör det att alla ens byxor är trasiga och att mascaran är slut? Vem behöver vara fin när det finns så många olästa böcker? Efter en tripp till staden och bokhandeln blev det en liten hög. Nu är bara frågan vilken bok jag ska börja med. Vad tycker du? Klicka på bildtexterna för att komma till bokbeskrivningarna.
Sanningen är en sällsynt gäst av Lars Borgnäs
Främlingen i huset av Sarah Waters
Nattvandraren av Andrew taylor
Niveville av Kathryn Stockett
Överenskommelser av Simona Ahrnstedt

6 kommentarer:

  1. Av de här böckerna har jag bara läst Överenskommelser och gillade den jättemycket. Så den kan jag verkligen rekommendera. Niceville säger ju alla är så mysig också. Den har jag också hemma, men har inte börjat läsa ännu.

    Visst är det härligt att handla böcker!! Man blir liksom glad:)!

    SvaraRadera
  2. Jag är så sugen på allihopa så jag är lite virrig. Men Överenskommelser verkar väldigt bra så då är det kanske den jag ska börja med =)

    Ja, man blir så glad!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. FRÄMLINGEN I HUUUUUSET!!!

    (bara min lilla försynta åsikt :P )

    SvaraRadera
  5. Haha! Jag ska tänka på det Lingonhjärta ;)

    SvaraRadera
  6. Hehe, Överenskommelser är också riktigt bra. Det bästa är ju att alla dessa är dina och att du faktiskt kommer att läsa dem förr eller senare.

    Ps. Främlingen i huset vågar jag nog säga är en av de bästa böcker jag någonsin läst.

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!