torsdag 25 augusti 2011

Sammanställning.

Nu börjar sommaren lida mot sitt slut, om 6 dagar sitter jag i skolbänken igen och då är det helt annan litteratur som gäller. Denna sommaren har jag gnällt och åter gnällt om hur lite böcker jag har läst. När det nu är dags för en sammanfattning och jag tittar min lilla röda läsdagbok så är det inte riktigt så illa som jag trodde. 

Ett litet snedsprång av Denise Rudberg
Pepparkakshuset av Carin Gerhardsen
Hellfire av Nick Tosches
Anna, Hanna och Johanna av Marianne Fredriksson
Dinosauriens fjädrar av Sissel Jo-Gazan
The sandman (vol. 1) av Neil Gaiman (Ej recenserad graphic novel.)
Mary, Mary av Julie Parsons
Jellicoe Road av Melina Marchetta (Recension kommer!)
This is gonna hurt av Nikki Sixx
Kommer aldrig mer igen av Hans Koppel
 

4 kommentarer:

  1. Blev ju en del böcker ändå :) Härligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev en liten hög trots allt =)

    SvaraRadera
  3. Ja, du hann med en massa!Och jag har inte last en enda av dem, det ar darfor det ar sa spannande att lasa andra bloggare! Massor av bra tips hela tiden!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag tycker också det. Länge leve bokbloggen! =)

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!