torsdag 14 juli 2011

Världens bästa dag.

Det kom ett paket.
Det är inte sant!!
Det är en bok som är en väska som är en bok.
Världens bästa Sherlock.
Så jäkla snygg!
Det är alltså min man som har varit inne och läst min blogg och köpt denna underbara väska till mig! Det var min nu-har-du-äntligen-tagit-studenten-present! Och det passar extra bra att jag fick den just idag, eftersom jag nyss fick besked att jag har kommit in på sjuksköterskeprogrammet. Sa jag att det var världens bästa dag! =)

9 kommentarer:

  1. Nä men ÅH så fint gjort!!! Fin man du har och GRATTIS till att du kom in :D

    HURRA!!

    SvaraRadera
  2. Tack, tack, TACK! Jag är (såklart) helt överlycklig! =)

    SvaraRadera
  3. Den kommer att hänga så fint från din arm när du påbörjar dina studier, grattis!!

    K-L

    SvaraRadera
  4. Hihi. Ja, det var väl något sådant jag också tänkte. Tack =)

    SvaraRadera
  5. Gud vad gulligt gjort, det var varkligen en fin overraskning!

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Blir själv färdig sjuksköterska i Januari =)! Du kommer stortrivas! Grymt cool väska ;)!!

    SvaraRadera
  7. Emma: Ja, det var det verkligen =)

    Bokfjärilen: Grattis till dig också då! =) Börjar bli lite nervös för vad jag har gett mig in på, men det ska nog gå bra =)

    SvaraRadera
  8. Stort Grattis till platsen på sjuksköterskeprogrammet! Kul! Vilken ursnygg väska!! Vilken man:)!

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket Boklusen! =)

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!