lördag 12 februari 2011

Day 06 – A book that makes you sad

Det händer faktiskt ganska ofta att jag fäller en liten tår när jag har läst ut en bok. Ibland för att den är sorglig och ibland bara för att det är sorgligt att den är utläst. Men inget slår En sorts kärlek. Jag har aldrig, aldrig gråtit så mycket som när jag hade läst ut den. Egentligen handlade det inte om gråt utan det var mer som en störtflod. Snoret bara sprutade ur näsan och jag fick nästan ingen luft.
Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle gråta eftersom jag visste hur det skulle gå för dem. Men det spelade verkligen ingen roll! Jag får fortfarande alldeles ont runt hjärtat när jag tänker på den. Som nu.




( Det verkar dock inte som filmen var så lyckad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!