söndag 25 september 2011

Bokmässan 2011- del 4

Vi fortsätter med bildkavalkaden och här kommer de skönlitterära böckerna jag köpte.
Började läsa denna hemma hos mamma på engelska, glömde låna hem den  så det får bli på svenska istället.
Så många har sagt att detta är måsteläsning, så nu ska jag ta tag i det.

Ett helt nytt namn för mig, men det verkar mycket bra.

Mord och nekrofili i New Orleans. Kunde inte motstå.

Denna tegelsten fick också följa med. Ska bli spännande!

Denna verkar väldigt spännande och annorlunda.

Ännu en måsteläsabok som fick följa med.

Elvis och medelålders män kan kanske vara en bra kombination?

Från underbara GillaBöcker hittade jag tre godbitar.



Johan Theorins senaste. Äntligen!

3 kommentarer:

  1. Aaaah, vilka fynd!! Eller, vilken fangst, skall man aknske saga...:-) Harligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är rätt så nöjd själv =)

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!