måndag 7 mars 2011

Day 22 – Favorite book you own

Jag tycker om de flesta böckerna jag har här hemma, men en gör mig särskilt varm om hjärtat. Jag och syster min var i Lund för ett antal år sedan och fick träffa Neil Gaiman. Livs levande! Okej, vi fick kanske inte "träffa" honom. Det var mer ett snabbt möte, men detta mötet är inpräntat i min hjärna för all framtid. Behöver jag berätta att jag var helt genomsvettig och så nervös att när vi väl kom fram hade min överläpp fastnat i tandköttet och jag fick i princip inte fram ett ljud? Här är iallafall resultatet:

2 kommentarer:

  1. Låter som ett underbart möte :) Häftigt att ha en signerad bok av Neil Gaiman!

    SvaraRadera
  2. Det var det verkligen. Blir fortfarande lite darrig av att ta i boken och tänka att han har rört vid den =)

    SvaraRadera

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!