onsdag 16 mars 2011

Teater-Utrensning

Igår var jag, farmor och två av mina vänner på teater. Vi såg Utrensning baserat på Sofi Oksanens roman. Eftersom jag inte har läst boken (pinsamt!) och detta inte är en teaterblogg finns det inte så mycket att säga. Det blir ingen lång utläggning om hur bra den var. Jag säger (skriver) bara sex ord; se den, se den, se den!!!!
Skådespelarna var helt fantastiska och pjäsen var så ofantligt bra! Här är en länk till hemsidan för den som vill titta lite närmare. Där finns även ett litet filmklipp man kan titta på. Åbo Svenska Teater. Får ni chansen tycker jag absolut att ni ska gå och se den. Värt varenda krona.

Det blev ju inte sämre av att det på baksidan av biljetten fanns ett erbjudande. Ett erbjudande som denna bokmal inte kommer vara sen till att utnyttja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Din kommentar betyder mycket för mig. Tack!